Elikkäs ehkä meidän pikkuiselle Pippurille on tulossa poikasia! Se riippuu ainoastaan siitä suostuuko mun kaverin äiti siihen että se antais uroksen astutukseen ja että se mun kamu sais auttaa mua poikasten hoidossa! Tästä lähtien täällä blogissa kutsun kamuja oikealla nimellä. Eli tää kamu on nimeltään Merike.

Pilvi on laihtunut hirveästi. Pilvi eikä Pippuri oikein syö kunnolla! :(  No ei sille mitään voi kun ei ruoka maita niin ei maita. Kyllä ne sitten syö kun niillä tarpeeksi nälkä on. Muuten niillä menee ihan hyvin.

Ilouutiset: Otan itselleni ilmeisesti näistä poikasista (jos niitä ikinä tulee) yhden, mutta en ainakaan black väristä gerbua, koska Pippuri on black. Argentea voin harkita, koska niitä varmaan syntyy (jos niitä tulee), koska isä Nikke on argente väriltään.

Sitten suru uutisiin: Hiireni Sulo, kuoli ilmeisesti yöllä. Kun heräsin aamulla, ja olin lähdossä kouluun, katsoin Sulon terraan, ja ihmettelin missä Sulo on. Seuraavaksi katsoin Sulon pesään ja siellä se makasi. Olin varma että se oli kuollut, mutta en katsonut tarkempaan, sitten lähdin kouluun. Kun tulin koulusta tutkin Sulon tilan tarkemmin ja huomasin nyt varmasti, että se oli kuollut. Itkin pitkään.

Moido

T. PPP-team